• Doprava zdarma pro objednávky nad 1500 Kč.

Vypořádejte se s podzimním stresem

Prázdniny skončily a za chvíli tu máme podzim. Období plné barev, na které se někteří těší, za to jiní ho nemají příliš v lásce. Na podzim se začíná ochlazovat, hůře se nám vstává z postele, letního sluníčka ubývá a častěji prší. Děti se vrací do lavic a rodičům začínají povinnosti spojené s vybavením dětí do školy. Přestáváme mít čas na sebe, a to nám na dobré náladě nepřidá. Co dělat, abychom se vyhnuli podzimním chmurám a zmírnili napětí a stres, který na nás v tomto čase dopadá?

Stres ze života úplně vymýtit nejde. Určité množství stresu nám dokonce prospívá, jelikož nás přivádí k lepším a vyšším výkonům. Pokud máme ale stresu nadbytek nebo je dlouhodobý, pak to našemu tělu vůbec nesvědčí. Stres je zodpovědný za vylučování hormonu – kortizolu. Při neustálém zvýšeném stresu nestíháme kortizol odbourávat a v těle zůstává nevyužitý. To pak má negativní dopad na naše zdraví. Zrychluje nám tep i srdeční frekvenci. Také s hubnutím nejde stres ruku v ruce. Dochází ke zvýšenému odbourávání svalů, způsobuje nedostatečné trávení, vstřebávání živin a také přispívá ke zvyšování inzulinu v krvi. Proto bychom se měli naučit stres v průběhu každého dne balancovat a zaměřit se na okamžiky pohody a uvolnění.

ZASTAVTE SE A PRODÝCHEJTE SE

Zavřete oči, počítejte do pěti a pomalu se nadechujte. Stačí párkrát se zhluboka nadechnout a vydechnout a ihned dojde ke zklidnění nervového systému.

VYHRAŇTE SI ČAS NA JÍDLO

Nejhorší, co můžete pro vaše zažívání udělat, je narychlo jíst ve stoje nebo za chůze. Takto tělu nedáte dostatek prostoru a času na vstřebávání stravy, a dokonce si tímto způsobem můžete vypěstovat i potravinové intolerance. Vhodné je během jídla vypnout mobilní telefon a odprostit se od všeho, co po vás ostatní chtějí.

Vypořádejte se s podzimním stresem

DOPŘEJTE TĚLU DOSTATEK ODPOČINKU

Spánek dospělého člověka by se měl pohybovat mezi 7-9 hodinami denně. Pokud tělu nedáte příležitost si odpočinout, hůře se pak soustředíte, klesá vám výkonnost a snižujete si schopnost zvládat stres. Zaměřit byste se měli také na pravidelnost tzn. chodit spát a vstávat ve stejný čas.

Vypořádejte se s podzimním stresem

HÝBEJTE SE

Během sportování dochází k vyplavování endorfinům „hormonům štěstí“. Nejen aktivní sport, ale i procházka na čerstvém vzduchu vaší psychice prospěje. Díky pohybu se budete cítit lépe a tělu dodáte novou energii.

Vypořádejte se s podzimním stresem

RELAXUJTE

Obzvlášť večer byste se 2-3 hodiny před spaním měli již od práce zcela odprostit a nechat své tělo odpočívat a regenerovat. Přečtěte si knížku, pusťte si film nebo si dopřejte relaxační koupel.

Vypořádejte se s podzimním stresem

 

Proteinová jídla, dietní plány na míru a také spousta doplňků

Dietní plány

Proteinová jídla

Nápoje

Doplňky stravy

Hubnutí s It’s my life

It’s my life je expert na redukci hmotnosti a výživové poradenství.
Dieta It’s my life! funguje na principu ketózy. Díky navýšení příjmu kvalitních bílkovin a tuků a současnému snížení příjmu sacharidů nastává v těle metabolický proces zvaný ketóza. V tomto stavu tělo využívá jako primární zdroj energie vlastní tukovou zásobu. Tělo tak začne spalovat tuky bez jakékoliv fyzické aktivity, přičemž svalová hmota zůstává maximálně zachovaná.
Neustále se snažíme zlepšovat chutě, ale také složení na základě nejnovějších poznatků v oblasti výživy. Díky vyváženému obsahu živin, vitamínů, minerálních látek a vlákniny jsou produkty It’s my life! vhodnou součástí úplné náhrady celodenní stravy pro redukci hmotnosti.

Výživové poradenství

  • Již sestavené dietní plány.
  • Odborně vyškolení certifikovaní a výživoví poradci.
  • Podrobní analýza těla na váze InBody.
  • Najdete nás ZDE

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas. Více informací

* Výsledky hubnutí se mohou lišit a závisí na metabolismu každého jedince.

Copyright 2022 It's my life!. Všechna práva vyhrazena. Webové stránky: RB