Jak vypadá běžný den s dietou It’s my life!

Kategorie: Nezařazené | přidáno: 12.03.2019

Zvažujete, zda začít s naším dietním programem It’s my life! ale máte obavy, zda jej zvládnete? Naši klienti jsou vždy plní nadšení a odhodlání, avšak mnohdy jsou tyto pocity doprovázeny i lehkou nejistotou, jak bude vše probíhat. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak vypadá běžný den s naší dietou.

Váš den nebude nijak narušen. V počátcích můžete být trochu unavení. Bolest či točení hlavy a podobně jsou běžnými „abstinenčními“ příznaky způsobené ubýváním až úplným vyčerpáním glykogenových zásob ve vašem těle. Mnozí tyto nevolnosti vůbec nezpozorují a pokud se přeci jen dostaví, během prvního týdne vymizí a nastane opačný efekt – budete plní energie a psychické pohody. Pokud vám to vyjde, je dobré začít s dietou ve dnech, kdy nebudete muset vydávat velké množství energie. Máte-li nějakou pravidelnou sportovní aktivitu, první týden ji raději vynechte.

Pokud nejste zvyklí dodržovat pitný režim, bude nutné, abyste jej při naší dietě dodržovat začali, neboť díky vysokoproteinové stravě máme zvýšenou potřebu dodávky tekutin. Naši poradci na tuto nutnost také důrazně upozorňují, jelikož při nedostatečném přísunu byste si mohli zbytečně zadělat na zdravotní komplikace. Navíc při dostatečném pitném režimu se budete cítit lépe a hubnutí vám půjde také o mnoho lépe. Přes den u sebe mějte stále láhev nebo sklenici s vodou a co chvíli se trochu napijte.

Během dne je také potřeba dodržovat pravidelnost v jídle, a to s časovým rozestupem 3-4 hodiny. Patříte-li k těm, co nejsou zvyklí jíst pravidelně, budete se to muset naučit. Vaše tělo si ale na nový režim brzy zvykne a vy jej budete brát jako automatickou věc. Jestli nestíháte jíst v práci nebo jste mimo domov, nemusíte se obávat, máme široký výběr produktů, jejichž příprava je velmi snadná a rychlá. V dalších fázích, kdy začnete zařazovat běžná jídla, také nebude problém. Vše si můžete nachystat předem do krabiček den předem. Pokud si nebudete vědět rady, náš poradce vám jistě poradí.

S předešlým bodem souvisí i další z častých problémů – chutě na sladké. Jakmile začnete pravidelně jíst a budete přijímat veškeré potřebné živiny, zmírní se či úplně vymizí chutě na sladké. Důležité je, abyste se vyvarovali uzobávání nějakých pochutin během dne, což může ze začátku někomu dělat trochu potíže. Snažte se co nejvíce během dne vyhnout situacím, které by mohly vést k porušení diety.

Je vhodné uvědomit své blízké o tom, čím si teď procházíte. Pokud to budou vědět, nebudou vás lákat na zákusek k odpolední kávičce a podobně. Dojde-li k tomu i přes to, slušně odmítněte. Čím dříve se naučíte říci ne, tím lépe.

Vaším úkolem tedy přes den bude sníst/vypít celkem 5 porcí našich produktů, které se připravují velmi snadno, takže pokud nemáte moc času, nemusíte se obávat, že byste jej nestíhali. V pozdějších fázích si postupně budete naše produkty nahrazovat běžným jídlem, proto bude nutné, abyste si dopředu naplánovali jeho přípravu. Pokud víte, že budete delší dobu mimo domov, dejte si pozor, abyste si nezapomněli vzít dostatek sáčků (později vlastní jídlo). Dále, jak je výše zmíněno, bude důležité přes den dostatečně pít, nejlépe vodu z kohoutku. Mějte na očích stále sklenici vody, abyste se nezapomínali napít. Někteří si například dávají upomínky na telefon. V tomto vám pomůže i naše mobilní aplikace, která vám přes den připomíná, abyste se napili. Důležité je, dodržovat pravidla jednotlivých fází, jež vám poradce bude postupně vysvětlovat, neporušovat dietu mlsáním a chodit každý týden na pravidelné kontroly. Chce to tedy pouze trochu pevné vůle, motivace a první výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Tak s chutí do toho!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas. Více informací

Copyright © 2019. Všechna práva vyhrazena. Webové stránky: IT Monkey, s.r.o.