• Doprava zdarma pro objednávky nad 1500 Kč.

Grilovací sezóna

Kategorie: Obecné, Produkty It’s my life! | přidáno: 31.07.2019

Léto je tu v plném proudu a s ním i grilovaní. Proč je grilování natolik oblíbené? Zejména proto, že se při něm kombinují příjemné aktivity – společné chvíle s přáteli, pobyt na čerstvém vzduchu a samozřejmě dobré jídlo. Je ale grilování zdravé? Při dodržování určitých zásad se grilování bát určitě nemusíte.

Především bychom měli vybírat kvalitní maso a sezónní zeleninu (cuketa, lilek, paprika, žampiony, rajčata aj.). Maso volte spíše libové s co nejmenším množství tuku. Pokud tuk z masa kape na rozžhavené uhlíky, vznikají karcinogenní látky, které stoupají zpátky na maso. Při nakládání masa se vyhněte marinádám plné cukru, nejsou vhodné ani kupované marinády. Bohatě postačí kombinace kvalitního oleje, česneku, bylinek, sůl a pepř. Grilujte na speciálních grilovacích táckách, které zabrání úniku přebytečného oleje a s ním tak vytváření karcinogenních látek.

Vyhýbejte se kupovaným kečupům, tatarkám a dresinkům. Zkuste si místo nich připravit domácí dip ze zakysané smetany nebo jogurtu. Doplnit ho můžete opět o česnek, bylinky (např. kopr, pažitka, saturejka a jiné dle chuti) nebo třeba rozmačkané avokádo s citronem.

Používejte kvalitní uhlí. Můžete vyzkoušet i kokosové brikety, které neuvolňují tolik kouře a neobsahují chemické ani jiné umělé přísady.

 

Produkty z dietního programu

V období grilování se nemusíte bát přibírání na váze, avšak za předpokladu, že se budete řídit určitými pravidly. Grilovat maso i zeleninu můžete v období držení diety It’s my life! již od 3.fáze dietního programu. Nabízíme i škálu produktů, které Vám dietu zpříjemní a grilování zpestří.

Jedním z nich je náš Proteinový karbanátekjehož příprava je opravdu snadná. Stačí smíchat s vodou, vytvarovat do tvaru karbanátku a ogrilovat nebo orestovat na pánvičce. Chutná opravdu skvěle, navíc je vhodný i pro vegetariány.

Od 4.fáze diety můžete zakomponovat naši Proteinovou bulku se sníženým obsahem cukru a kvalitním hrachovým proteinem. Směs smícháte s vodou a upečete v troubě. Takto čerstvě upečenou bulku můžete použít k přípravě domácích burgerů nebo i jen tak přikusovat k masu a zelenině.

Pokud dáváte přednost dobrému chlebu, vyzkoušejte náš Proteinový chléb se sušenými rajčaty. Jeho příprava je opět stejně jednoduchá, jako u proteinové bulky. Zařadit ho můžete již od 4.fáze diety It’s my life!

Grilování však nepatří mezi nejzdravější úpravy pokrmů, proto je třeba si uvědomit zásadu “všeho s mírou“. Vzhledem k tomu, že většinou grilujeme ve společnosti přátel a venku na čerstvém vzduchu, je tato situace pro nás jistou relaxací, při níž snižujeme každodenní stres.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas. Více informací

* Výsledky hubnutí se mohou lišit a závisí na metabolismu každého jedince.

Copyright 2019 It's my life!. Všechna práva vyhrazena. Webové stránky: IT Monkey, s.r.o.