• Doprava zdarma pro objednávky nad 1500 Kč.

5 věcí, které můžete udělat pro své zdraví

Zdraví má významný vliv na kvalitu našeho života. A protože je pro nás zdraví na prvním místě, sepsali jsme pro vás několik tipů, kterých se držet, pokud pro sebe chcete udělat něco navíc. A právě dnes je na to ideální příležitost! 7. dubna totiž slavíme Světový den zdraví.

Životní styl ovlivňuje délku, ale také kvalitu života. Je proto dobré myslet na své zdraví. A právě to se (nejen dnes) snaží připomínat Světová zdravotnická organizace (WHO), která tento významný den vyhlásila již v roce 1950.

Díky několika základním pravidlům můžete totiž předejít různým zdravotním komplikacím. Některé z nich přitom mohou souviset i s obezitou. A proto je dobré proti ní bojovat. Vysoce rizikový je takzvaný androidní typ obezity, který souvisí s hromaděním tukové tkáně především v oblasti břicha. Takový tuk totiž způsobuje vyšší riziko výskytu kardiovaskulárních onemocnění nebo diabetu II. typu. Méně rizikovou variantou obezity je gynoidní typ, při kterém se tuk ukládá především v oblasti stehen a hýždí. Tak jako tak ale není dobré obezitu podporovat.

Ve chvíli, kdy se cítíte špatně fyzicky, nebudete na tom nejlépe ani po psychické stránce. Nezapomeňte také navštěvovat svého lékaře a chodit pravidelně na preventivní prohlídky.

1. Jezte zdravě

5 věcí, které můžete udělat pro své zdravíSprávně sestavený jídelníček je základ, bez kterého to zkrátka nepůjde. Jezte vyváženě a dbejte na to, aby vaše tělo přijímalo dostatek důležitých živin, jako jsou bílkoviny, zdravé sacharidy nebo tuky, ale také vláknina. Nezapomeňte si čas od času zpestřit jídelníček také superpotravinami, které podpoří vaše zdraví.

Abyste tělu dodali potřebné živiny, můžete se držet racionálního stravování, nebo vyzkoušet naši proteinovou dietu It’s my life. Nejenže zhubnete nadbytečná kila, ale také se naučíte, jak se zdravě stravovat a postupně na vyváženou stravu přejdete.

 

2. Dodržujte pitný režim

Na dostatečný pitný režim se často zapomíná, a to je špatně. Denně byste měli vypít přibližně 2,5 až 3 litry tekutin, a to nejlépe čistou vodu. Pokud si chcete pitný režim trochu zpestřit, vyzkoušejte bylinné čaje, FIT TEA s příchutí limetky nebo Bolero drinky bez cukru.

3. Sportujte

Dietní program a hubnutíPravidelný pohyb je pro naše zdraví velmi důležitý. Pokud se sportem začínáte, nemusíte vyrazit hned do posilovny. Začněte zlehka. Můžete vyrazit třeba na dvacetiminutovou procházku, zacvičit si jógu, nebo vyběhnout do přírody. Nezapomeňte se před každou aktivitou pořádně protáhnout.

V případě, že držíte ketodietu, zapojte sport do svého režimu nejdříve ve 3. fázi. V tomto kroku totiž do jídelníčku zařadíte bílkoviny a tělo začne získávat větší příjem kalorií. V opačném případě by se vám při náročnější aktivitě mohlo udělat nevolno a také byste začali hubnout ze svalů, což není dobře. Důležité je také vědět, jaké potraviny jíst před sportem a po něm.

4. Zapomeňte na stres

Ačkoliv je to v dnešní zrychlené době složité, snažte se stresové situace omezit a dbejte na dostatečný odpočinek. Stres totiž významně ovlivňuje naše zdraví, ale také duševní pohodu. Snažte se každý den najít nějaký čas pro sebe a dělejte to, co vás baví. Můžete třeba sportovat, číst si, nebo se pustit do nějaké kreativní činnosti.

5. Spěte

Spánek a jeho vliv na hubnutíSpánek je pro naše tělo důležitější, než si myslíte. A ačkoliv každému vyhovuje jiná délka spánku, odborníci doporučují spát alespoň 7 až 8 hodin denně. Nejenže budete odpočatější, ale také se vám bude lépe hubnout. O tom, jaký má nedostatek spánku vliv na naše tělo, nebo jakým jídlům se vyhnout před tím, než ulehnete do peřin, jsme psali v našem článku.

 

 

Jak na to?

Změna životního stylu není jednoduchá, a proto je třeba začít postupně. Rozhodně to neznamená, že během několika dnů musíte přeměnit celý jídelníček a cvičit 5x týdně. Každá změna k lepšímu, pro kterou se rozhodnete, je ale lepší než žádná.

A jak udržet motivaci? Jednoduše. Jakmile se budete cítit lépe fyzicky, zlepší se vám také psychika. A to může být první krok ke zlepšení zdravotního stavu. Pomoci vám může také to, pokud se do hubnutí pustíte s někým jiným, například s partnerem či kamarádem.

Chcete změnit životní styl a nejste si jistí, jak na to? S It’s my life vám cesta za vysněnou postavou půjde lépe. S výběrem dietního plánu vám ráda pomůže naše výživová poradkyně Tereza, ale také další odborníci v našich poradnách po celé České republice.

Hubnutí s It’s my life

It’s my life je expert na redukci hmotnosti a výživové poradenství.
Dieta It’s my life! funguje na principu ketózy. Díky navýšení příjmu kvalitních bílkovin a tuků a současnému snížení příjmu sacharidů nastává v těle metabolický proces zvaný ketóza. V tomto stavu tělo využívá jako primární zdroj energie vlastní tukovou zásobu. Tělo tak začne spalovat tuky bez jakékoliv fyzické aktivity, přičemž svalová hmota zůstává maximálně zachovaná.
Neustále se snažíme zlepšovat chutě, ale také složení na základě nejnovějších poznatků v oblasti výživy. Díky vyváženému obsahu živin, vitamínů, minerálních látek a vlákniny jsou produkty It’s my life! vhodnou součástí úplné náhrady celodenní stravy pro redukci hmotnosti.

Výživové poradenství

  • Již sestavené dietní plány.
  • Odborně vyškolení certifikovaní a výživoví poradci.
  • Podrobní analýza těla na váze InBody.
  • Najdete nás ZDE

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu vyjadřujete souhlas. Více informací

* Výsledky hubnutí se mohou lišit a závisí na metabolismu každého jedince.

Copyright 2022 It's my life!. Všechna práva vyhrazena. Webové stránky: RB